Så var det vardag igen

Då var det måndag... Gabriel är i skolan och jag känner mig ensammast i världen. Ångrar mig att jag provocerade fram ett avslut, för även om uppriktigheten saknades så var han den enda som jag ville kommunicera med. Gjort är gjort, och jag blir väl mitt vanliga människohatande jag snart igen. På fredag är det skolavslutning och sen har jag Gabriel att terrorisera i 10 veckor, och tills dess kan man ju sova bort dagarna. Sitter och somnar framför datorn hela tiden ändå...
 
Det verkar bli en jäkligt lång, tråkig sommar! Visst, vi kan åka och bada varje dag solen skiner, men resten av tiden då? Jag har inget som fyller på min energi längre! Har valt bort bilkörning, att spela gör mig bara ledsen och nästa vecka ska katterna dö. Trodde faktiskt att jag åtminstone skulle ha kvar WoW som verklighetsflykt, men nej...
 
Idag är det dags att träffa coachen igen. Kanske kan hon få mig på lite bättre tankar...

Kommentera här: