Sommarlov och Stockholm

Det har inte blivit mycket skrivande på sistone. Jag har velat skriva, men det känns som allt jag har att skriva handlar om människor som orsakar massa jobbiga känslor och jag vill inte måla ut någon. Jag vet att personerna ifråga inte fattar hur de påverkar andra, eller kanske de rent av skiter i vilket. Plus, ni som läser här vill bara se den positiva och glada nadian.
 
Vi har varit i Stockholm, jag och Gabriel. Det började inte så bra och kryssningen gick till stor del ut på att undvika två herrar som inte förstod ordet "Nej". Droppen var när den ene förstörde min romantiska solnedgångsstund med nattciggen innan det var dags för att sova. Resan avslutades dock med några härliga dagar i Farsta, önskar att det inte hade behövt ta slut men underbart är kort...
 
 
Spara

Kommentera här: