Måste komma bort

Igår var vi och åt hos Ronny och Tina, det var både gott och trevligt. Vi fick några "tack för hjälpen"-presenter för att vi matat katterna medan de var iväg också. Gabriel fick en flaska med sugrör och en läsk- och popcornbehållare. Jag fick en snygg kaffeburk och en ny termosmugg. Kanonbra!

Efter maten gick vi bort till marknaden men det blev en kortare runda än vi hade tänkt eftersom i princip allt var nedplockat 45 minuter innan stängning. Gabriel fick köpt sockervadd och en keps han prutade ner.

Jag måste verkligen komma bort igen, det känns som varenda dag är en lång jäkla ångestattack när jag är hemma... Oljudet från arbetet på gatan 07-16 på ena sidan, och på andra sidan är det gapande ungar till 22-23. Här ska jag spendera resten av livet... Yay!

Tydligen är denna allmännyttiga (?) hyresvärden typen som byter tvättmaskiner och torktumlare utan att man bett om det, för nästa vecka ska jag tydligen få dem utbytta... fast det inte är något fel på dem! Paranoida jag tolkar det som att de egentligen är ute efter att snoka. Skit samma, det blir väl till att polera kakel och klinkers tills de skiner... och att sortera upp tvätten i hallen i nya fina högar i helgen, så att det ser så bra ut det kan när de går in...
Jag hade tänkt försöka komma iväg nästa vecka, kanske till gnällbältet och går inte det så får jag väl komma på något annat. Här vill jag (vi) iallafall inte vara...

Igår blev Gabriels warrior äntligen 110. Nu är det bara warlocken kvar, sedan har vi alla klasser i maxlevel. Synd att vissa klasser är så tråkiga att spela...
I morse droppade Valarjar Stormdrake i kistan för Gabbemom, så nu har vi fått tre av mounten...


Kommentera här: